Tutorial: colier de perle cu… puține perle ✔

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pentru a confecționa acest colier, am folosit următoarele

  • 25 de perle de apă dulce de aprox. 7-8mm,
  • aprox 1.8 m de sarma suflata cu argint de 0,4 mm
  • 2 panglici de culoarea piersicii, fiecare de aprox. 30cm

Rezultatul a fost un colier versatil, care poate fi purtat ca chocker simplu, chocker dublu, atârnând grațios la baza gâtului sau lung până la decolteu. De regulă 25 de perluțe de 7-8mm, înșirate simplu, sunt suficiente numai pentru o brățară, 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

În principiu ca să faci un colier trebuie doar să știi cum să faci bucle simple și să le asiguri. Folosind cleștele cu dințișori rotunzi, am făcut o buclă și după cum se vede în poză, am lăsat un capăt suficient de lung ca să poată fi sucit de cel puțin două ori în jurul sârmei.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De această dată folosind cleștele cu dinți plați (ca să nu se adune bucla în timp ce trag de sârmă) am securizat bucla de două ori.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eu am introdus una din panglici chiar în acest stadiu, dar cred că era mai ușor de lucrat dacă faceam operația doar la sfârșit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Următorul pas este închiderea perluței. Folosind cleștele cu dinți plați am poziționat sârma la unghi drept, am tăiat-o ținând cont de faptul că trebuie să las o rezervă pentru securizare, apoi am făcut bucla folosind cleștele cu dinți rotunzi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Capătul rămas trebuie răsucit în jurul sârmei, strângând perluța înăuntru, în siguranță. În continuare, urmând aceași pași am legat celelalte 24 de perluțe, securizând fiecare buclă cu grijă. Nu uitați, ca să se strice colierul e suficient ca o singură buclă să se desfacă.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aproximativ 40 de minute mai târziu, am reușit să înșir toate perlele, formând un șirag de aprox. 35 cm și am strâns fundițe finuțe la cele două capete ale colierului, lăsând cca 24 cm din panglică.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rezultatul final e grațios și dulce, potrivit de minune cu o rochiță vaporoasă de vară.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cu drag,

Maria

3 gânduri despre „Tutorial: colier de perle cu… puține perle ✔

  1. Pingback: tutoriale handmade Tutorial colier cu perle

Lasă un răspuns

